Saturday 10 December 2011

tawa dalam tangisan

asalamualaikum..hidup ini sering kali diuji dengan cubaan cabaran dugaan yg datang dr Allah swt..cabaran yg terpaksa aku tempuhi termasuklah terpaksa berhadapan dengan si dia yg aku cintai..pertemuan pertama membawa kebahagiaan yg teramat sgt namun setelah 3tahun bersama,segala pahit manis tempuh bersama akhirnya bukan aku yg dia pilih tp lelaki yg hanya 2-3hari dikenali melalui laman sosial..aku cukup2 sedih dan merana ketika itu kerana mengetahui yg dia telah pon bertunang dengan lelaki itu..setelah kejadian itu,segala-galanya berubah dan keadaan tidak seperti dahulu lagi..dia dengan cara dia,aku dengan cara aku..tapi satu persoalan yg sentiasa bermain dlm jiwa ku iaitu 'adakah dia ingat semua perkara yg dia lakukan bersama aku?'..soalan ini tidak pernah terjawab sehingga sekarang....aku inginkan jawapannya..

No comments:

Post a Comment